تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست اینتر از اتلتیکو؛ بیخ ریش خودتان!

۸۲۵۰۹۹

۵۰۴ بازدید

اینتر علاقه ای به دائمی کردن قرارداد شیمه ورسالیکو، مدافع کروات و کناری اتلتیکو مادرید ندارد.

ورزش سه: بعد از نمایش های درخشان شیمه ورسالیکو در جام جهانی 2018 در لباس تیم ملی کرواسی، اینتر تلاش زیادی برای جذب این مدافع کرد و در نهایت با قراردادی قرضی با 6.5 میلیون یورو و حق خرید 17.5 میلیون یورویی در پایان فصل موفق به جذب ورسالیکو شد.

درخواست اینتر از اتلتیکو؛ بیخ ریش خودتان!

اما دیر اضافه شدن ورسالیکو به اردوی تابستانی نراتزوری باعث شد وی در دیدارهای ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار نگیرد و بعد از آن نیز مصدومیت های متوالی نگذاشت ورسالیکو قادر به تکرار نمایش درخشان خود در جام جهانی در ترکیب اینتر باشد.

اما اخیرا ورسالیکو دچار مصدومیتی شده و باید روی زانوی خود جراحی کند که در صورت رخ دادن این اتفاق، این جراحی او را بین 6 تا 8 ماه از میادین دور خواهد کرد. البته در این مدت دستمزد ورسالیکو همچنان توسط اینتر پرداخت خواهد شد اما باشگاه ایتالیایی دیگر تمایلی به دائمی کردن قرارداد او ندارد.

در صورت قطعی شدن تصمیم جراحی، ورسالیکو ادامه فصل را از دست خواهد داد و با توجه به جذب سدریک سوارس توسط اینتر به عنوان جایگزین او، به نظر داستان حضور ورسالیکو در اینتر زودتر از انتظار به پایان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست اینتر از اتلتیکو؛ بیخ ریش خودتان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..