تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیل در جریان بازی کم گل می‌زند!

روزنامه خبرورزشی نوشت: اسماعیل گونکالوس با آمار ۱۶ گل زده در لیگ برتر ازبکستان و کسب عنوان دومی در جدول گل‌زنان این کشور دل همه استقلالی‌ها برای برطرف کردن مشکلات گل‌زنی این تیم را قرص کرده است. البته مسئولان باشگاه استقلال باید این نکته را در نظر بگیرند که او از این تعداد گل تنها ۷ گل را در جریان برگزاری بازی‌ها به ثمر رسانده است. در واقع اسماعیل گونکالوس ۹ بار از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه حریفان تیمش شده است. گر چه این تسلط در نواختن ضربات پنالتی هم جزو ویژگی‌های این بازیکن محسوب می‌شود، اینکه او از ۹ پنالتی که نواختنش را به وی سپرده‌اند صد درصد را به گل تبدیل کرده است، اما این نکته هم قابل تأمل است که او در جریان ۳۱ بازی که در فصل قبل برای پاختاکور به میدان رفته تنها ۷ بار توانسته گل‌زنی کند، یعنی هر ۳۹۸ دقیقه یک گل!

بازیکنان جدید استقلال و پرسپولیس همبازی بودند/ عکس
جنجال چینی‌ها؛ ۴ بازیکن چین روی برد ایران شرط‌بندی کرده بودند!

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیل در جریان بازی کم گل می‌زند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..