تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام اسلامی باعث آشفتگی دشمنان شده است

رئیس کمیته امداد در نشست بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب:

نظام اسلامی باعث آشفتگی دشمنان شده استبه گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و چهارمین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیما با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد و علی دارابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما امروز (یکشنبه)  هفتم بهمن ماه برگزار شد.

علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما در ابتدای مراسم گفت: ما در این جلسات درباره بحث‌های مختلف رسانه صحبت خواهیم کرد و مهمانان نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی بیان کرد: رسانه در ابتدای انقلاب اسلامی تنها ۲ شبکه داشت که تعداد کمی از شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌داد، اما امروز به ۱۵۰ شبکه رادیو و تلویزیون رسیده‌ایم که با بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌کنیم.

فتاح رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، گفت: ما فرزندان انقلاب و نظام به دلیل تعصب به انقلاب، آنچه که حق مطلب است را بیان می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۴۰ سالگی در طول زندگی انسان همچنین در ادبیات قرآنی و دینی ما فلسفه خاصی پیدا کرده است. در انقلاب اسلامی ما سره از ناسره تفکیک شده و واقعیت نظام ما انقلابی و اسلامی است و مبانی و اصول آن تغییر نکرده است.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: اگر بر روی موانع استقامت و صبوری کنیم نتایج خوبی خواهیم داشت. ما حق نداریم روی خون شهدا و راه امام پا بگذاریم چراکه از اصل و اصالت عبور می کنیم امام پایه گذار این نظام بود. ما باید سبک زندگی امام خمینی (ره) را نگاه کنیم و در این مسیر قدم بر داریم.

فتاح:نیت دشمنان شیطانی است

وی افزود: نیت دشمنان ما انسانی نیست بلکه شیطانی است و این یک جنگ تاریخی به شمار می‌آید. اگر ما پای اصالت، اخلاق اسلامی، ایمان و اخلاص ایستادگی کنیم، نظام اسلامی تداوم پیدا می‌کند و خطری نظام را تهدید نخواهد کرد.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: ما می‌خواهیم بگوییم جمهوریت نظام با ماهیت اسلامی نظام و واژه پسوند اسلامی دو موضوع جدا نیستند بلکه یک موضوع هستند، جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه اصول اسلامی، انقلابی و مردمی پایه ریزی شده است.

فتاح ادامه داد: ما به نگاه، خواست مردم و رای مردم اعتقاد داریم، تمام امور در جمهوری اسلامی بر پایه رای مردم است به همین دلیل نظام اسلامی باعث آشفتگی دشمنان شده است.

وی با اشاره به اهمیت مردم گفت: ما می‌خواهیم بگوییم مردم در نظام اسلامی اصل هستند و بسیار اهمیت دارند چرا که مردم در همه لحظات همراه نظام بودند و نعمت بزرگی محسوب می‌شوند، در مناسبت‌های مختلف مثل ۲۲ بهمن، روز قدس و ... حضور دارند و صدا و سیما به خوبی به این موضوعات می‌پردازد.

رئیس کمیته امداد پیرامون شروع فعالیت این سازمان بیان کرد: کمیته امداد همزاد انقلاب است.۱۴ اسفند ۱۳۵۷ سه هفته بعد از ۲۲ بهمن، امام خمینی (ره) دستور تشکیل کمیته امداد را دادند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد، ماهیت قرآنی، انقلابی و اسلامی دارد، بیان کرد:همیشه از ما سوال می‌کنند که در طول این سال‌ها وضع فقرا چقدر تغییر کرده است، باید گفت که ما در زمان انقلاب ۳۵ میلیون جمعیت و امروز ۸۲ میلیون جمعیت داریم و با توجه به جمعیت، در آن زمان ۶ درصد مردم تحت پوشش بودند و اکنون ۴ درصد تحت پوشش کمیته امداد هستند.

فتاح گفت: با توجه به مسئولیت‌هایم در طول این سال‌ها، بیشتر کشور را دیده‌ام، نیاز‌های اصلی مردم برطرف شده است و می‌توانیم بگوییم کمیته امداد در  رفع این محرومیت زدایی موثر بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام اسلامی باعث آشفتگی دشمنان شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..