تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلی‌ترین شیوه‌های انتقال وجه در دنیا کدام‌اند؟

مهم‌ترین شیوه‌های انتقال وجه در دنیا عبارت‌اند از: وِنمو (Venmo)، زِلِه (Zelle)، پِی‌پال (PayPal)، وسترن یونیون (Western Union) و Google Pay Send. در ایران نیز، بهترین و سریع‌ترین شیوه‌ی انتقال وجه استفاده از همراه کارت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مطلب، به معروف‌ترین شیوه‌های انتقال وجه در دنیا اشاره می‌­کنیم و ضعف‌ها و قوت‌های هریک را به‌اختصار برمی‌شماریم. در انتها نیز، سریع‌ترین شیوه‌ی انتقال وجه در ایران را معرفی و بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن وِنمو (Venmo)؛ بهترین اپلیکیشن موبایلی انتقال وجه

این اپلیکیشن امتیاز ۴.۷ را در گوگل‌پلی استور (GooglePlay Store) و امتیاز ۴.۹ را در اپ‌استور (App Store) به‌دست آورده است. در ابتدا، باید اپلیکیشن وِنمو را به یکی از حساب‌های بانکی‌ یا کارت بدهی (Debit Card) یا کارت اعتباری خود متصل کنید. انتقال وجه ازطریق کارت بدهی یا حساب بانکی بدون کارمزد است؛ ولی کارمزد انتقال وجه از کارت اعتباری معادل ۳ درصد از مبلغ تراکنش است. واسط کاربری وِنمو بسیار ساده است و با چند کلیک ساده می‌توان وجه را انتقال داد. حداکثر مبلغ انتقال‌دادنی ازطریق وِنمو ۲،۹۹۹ دلار در هفته است. ویژگی جالب این اپلیکیشن قابلیت اجتماعی آن است. تراکنش‌های دوستان شما بدون نمایش مبلغ آن مانند News Feed فیسبوک، به شما نمایش داده می‌شود.

همراه کارت

اپلیکیشن Venmo

زِلِه (Zelle)؛ انتقال وجه در چند دقیقه

 کاربران زِلِه در چند دقیقه، وجه مدنظرشان را بین حساب‌های مؤسسات مالی مختلف می‌توانند انتقال دهند. برای ارسال و دریافت پول ازطریق زِلِه، باید حساب بانکی آمریکایی داشته باشید. این اپلیکیشن بیش از ۱۰۰ بانک و مؤسسه اعتباری را پشتیبانی می‌کند. برای انتقال وجه ازطریق این اپلیکیشن هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود. گفتنی است بانک‌ها سقف انتقال وجه ازطریق زِلِه را تعیین می‌کنند و سقف انتقال وجه در بانک‌های بزرگ ۲،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰ دلار است.

Google Pay Send؛ یکپارچه‌سازی انتقال وجه با ایمیل

این سرویس که در گذشته با نام گوگل والِت (Google Wallet) یا کیفِ‌پول گوگل شناخته می‌شد، به کاربر اجازه می‌دهد به‌رایگان ازطریق شماره‌موبایل یا ایمیل وجه را انتقال دهد. در هر تراکنش می‌توان حداکثر ۹،۹۹۹ دلار انتقال داد. مبدأ انتقال وجه می‌تواند حساب بانکی یا کارت بدهی باشد؛ اما کارت‌های اعتباری و هدیه برای انتقال وجه پذیرفتنی نیستند. Google Pay Send می‌تواند با جیمیل همگام‌سازی شود. بدین‌ترتیب که می‌توان با کلیک بر علامت دلار در پایین ایمیل، مبلغی را ارسال یا درخواست کرد.

پِی‌پال (PayPal)؛ معروف‌ترین سرویس ارسال پول آنلاین

وقتی کاربر از حساب بانکی یا حساب پِی‌پال خود وجه را انتقال می‌دهد، کارمزدی برای آن درنظر گرفته نمی‌شود. بااین‌حال، انتقال وجه ازطریق کارت بدهی ۲.۹ درصد به‌اضافه‌ی ۳۰ سنت کارمزد خواهد داشت. سقف انتقال وجه روزانه با پِی‌پال حداکثر ۱۰،۰۰۰ دلار است که بیشتر از حداکثر هفتگی وِنمو است. انتقال وجه از حساب پِی‌پال به حساب بانکی یک تا سه روز کاری زمان می‌برد. انتقال وجه یا درخواست پول ازطریق وب‌سایت یا اپلیکیشن پِی‌پال امکان‌پذیر است. در پِی‌پال می‌توانید لینک اختصاصی خود را ایجاد کنید؛ درنتیجه، دیگران می‌توانند ازطریق آن لینک برای شما پول بفرستند.

وسترن یونیون (Western Union)؛ بزرگ‌ترین شرکت انتقال وجه در جهان

وسترن یونیون بزرگ‌ترین شرکت انتقال وجه در جهان و یکی از روش‌های متنوع ارسال پول است. کاربران می‌توانند ازطریق اپلیکیشن یا وب‌سایت وسترن یونیون وجه را انتقال دهند. برای انتقال وجه می‌توان از حساب بانکی یا کارت بدهی یا کارت اعتباری استفاده کرد. دیگر روش انتقال وجه، مراجعه‌ی حضوری به یکی از نمایندگان و ارائه‌ی پول نقد است. شبکه‌ی فیزیکی وسترن یونیون بیش از ۲۰۰ کشور را با حدود ۵۰۰،۰۰۰ شعبه زیرپوشش دارد. درصورتی‌که قصد داشته باشید وجه را سریع، یعنی در همان روز یا روز بعد انتقال دهید، کارمزد انتقال وجه افزایش می‌یابد. برای انتقال وجه با کارمزد ارزان باید حالتی را انتخاب کنید که چند روز کاری زمان برای انتقال نیاز دارد. مقابله با تقلب و سرقت وجه اهمیت فراوانی در وسترن یونیون دارد.

سریع‌ترین شیوه‌ی انتقال وجه در ایران همراه کارت؛ انتقال وجه سریع با ویژگی‌های منحصربه‌فرد

اپلیکیشن موبایلی همراه کارت مدعی است که یکی از شیوه‌های سریع انتقال وجه در ایران را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه شده، بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ نفر کاربر دارد. خدمات متنوعی در زمینه‌ی انتقال وجه به کاربران همراه کارت ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

انتقال وجه به مخاطبان گوشی بدون داشتن شماره کارت مقصد امکان درخواست وجه از مخاطبان گوشی امکان ارسال پول از کارت‌های بانکی به انواع حساب‌های بانکی ازطریق کارت به شبا

در اکثر مواقع، وجه در همان لحظه انتقال داده می‌شود و کارمزد آن بسیار ناچیز و کمتر از ۱۰،۰۰۰ ریال است. در کارت‌به‌کارت، این کارمزد به شبکه‌ی شتاب پرداخت می‌شود و همراه کارت برای ارائه‌ی این خدمت مبلغی دریافت نمی‌کند.

شما می‌توانید نسخه‌ی ‌iOS این اپلیکیشن را از وبسایت همراه کارت و نسخه‌ی اندروید آن را از کافه‌بازار دریافت کنید.

همراه کارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلی‌ترین شیوه‌های انتقال وجه در دنیا کدام‌اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..