تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورافکن جانشین کدام بازیکن استقلال می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در شارلوا روز گذشته با قرارداد قرضی 6 ماهه دوباره به استقلال برگشت و نکته جالب اینکه شفر در بازی امروز برابر نساجی از ابتدا به او بازی داد تا نشان بدهد این بازیکن نقش مهمی در استقلال نیم فصل دوم بازی می کند.

علی کریمی در اردوی تیم ملی در جام ملت ها مصدوم شد و در فاصله کمتر از 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر هنوز شرایط تمرین کردن پیدا نکرده است و به همین دلیل شفر امروز از نورافکن در پست هافبک دفاعی استفاده کرد تا به نوعی جانشین علی کریمی را در ترکیب تست کند.

آنطور که از بازی امروز استقلال مشخص بود قرار است نورافکن در نیم فصل دوم در پست هافبک دفاعی استفاده کند، پستی که علی کریمی و فرشید باقری هم در آن حضور دارند.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورافکن جانشین کدام بازیکن استقلال می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..