تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت اولین بالن هوایی دست ساز ایرانی توسط جوانان اصفهانی

هادی داوودی در گفت و گو با خبرنگار  خبرآنلاین در اصفهان، در ارتباط با ساخت اولین بالن هوایی ساخت ایران، اظهار داشت: این بالن تنها بالنی است که  به شکل کامل در ایران ساخته شده و تمام  مواد مورد نیاز برای ساخت آن از جمله پارچه بالن دست ساز است و توسط جوانان ایرانی تولید شده است. 

وی با بیان اینکه تا کنون از این بالن در چند برنامه مختلف مربوط به شهرداری های استان اصفهان استفاده شده است، ادامه داد: تیم چند نفره سازنده بالن بدون حمایت دولتی و حتی بخش خصوصی شروع به  ساخت این  بالن کرده و هرکدام  متناسب با تحصیلاتی که داشته اند قسمتی از ساخت و طراحی آن را عهده دار شدند.

داوودی تصریح کرد: ساخت این بالن سه الی چهارماه به طول انجامید و تمام فرایند ساخت آن از طراحی تا  اجرا برعهده خود این تیم ایرانی بوده است.

وی ادامه داد: از مهم ترین ویژگی های این بالن هوایی آن است که علاوه بر ملزومات و مواد اولیه، تمام مراحل طراحی و ساخت آن با فکر جوانان ایرانی شکل گرفته است و حتی از مهندسی معکوس نیز برای ساخت بالن استفاده نشده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت اولین بالن هوایی دست ساز ایرانی توسط جوانان اصفهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..