تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ۵ اسفندماه گوشی هوشمند خود را در جریان MWC 2019 رونمایی می‌کند

تیزرهای جدید اچ‌ا‌دی گلوبال خبر از معرفی گوشی هوشمند جدیدی با دوربین پنج‌گانه در کنگره جهانی موبایل می‌دهند. 

جو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات HMD Global اعلام کرد که نوکیا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ حضور پررنگی خواهد داشت و قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه برابر با ۵ اسفندماه، رویداد رسمی اچ‌ام‌دی گلوبال در حاشیه‌ی کنگره جهانی موبایل برگزار شود. 

جو سارویکاس در پست توییتر خود علاوه‌بر اینکه به تاریخ ۲۴ فوریه اشاره کرده، به‌شکل جالبی همان‌طور که مشاهده می‌کنید، عبارت «really» را چندین بار پشت سر هم در پست توییتر خود نوشته است. باید ببینیم آیا نوکیا قصد دارد رویدادی با فرمت رسمی برگزار کند یا تصمیم دیگری دارد.  

نوکیا 9

مقاله‌های مرتبط:

تیزرهای جدیدی از رویداد ۲۴ فوریه نوکیا به‌‌صورت آنلاین منتشر شده است. یکی از تیزرها به گوشی هوشمند نوکیا ۹ که تاکنون تبلیغات زیادی در مورد آن انجم شده است و برخی کاربران مشتاقانه منتظر رونمایی آن هستند، اشاره دارد. براساس آنچه در تصاویر دیده ‌می‌شود، ظاهرا باید منتظر گوشی هوشمندی با دوربین پنج‌گانه باشیم.

در تیزر، پنج حفره‌ نمایش داده شده که ظاهرا مربوط به دوربین این گوشی هوشمند است. در یکی دیگر از تیزرها، تصویر گوشی هوشمندی با روزنه‌ی دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت چپ بالای گوشی دیده می‌شود. باتوجه به طراحی که در تیزر دیده می‌شود، انتظار می‌رود لوگوی نوکیا در پنل پشتی قرار داده شده باشد. پیشتر گفته شده بود که 

تیزر نوکیا تیزر نوکیا تیزر نوکیا تیزر نوکیا

باتوجه به اینکه تمام رندرهای رویت‌شده نوکیا ۹ با حاشیه‌های بالایی و پایینی نسبتا بزرگی به‌نمایش گذاشته شده‌اند، ظاهرا به‌نظر می‌رسد تیزر جدید منتشرشده با تمام تصاویر قبلی تفاوت‌هایی دارد. تصاویر منتشرشده شباهت‌هایی با رندهایی که به‌تازگی از گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی نوکیا ۸.۱ پلاس دارد. 

نوکیا نوکیا نوکیا

پیشتر نیز رندرهایی از Nokia 1 Plus فاش شد و علاقه‌مندان این برند منتظر رونمایی این گوشی هوشمند هستند. باید منتظر باشیم ببینیم درنهایت اچ‌ام‌دی گلوبال درنهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ۵ اسفندماه گوشی هوشمند خود را در جریان MWC 2019 رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..