تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفان توییتری کاربران برای #انقلاب_تمدن‌_ساز

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، جمعی از کاربران فضای مجازی قصد دارند با هدف بیان نقش شگرف تمدن‌سازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با استفاده از هشتگ #انقلاب_تمدن_ساز طوفان توییتری به راه بیندازند.

کاربران رأس ساعت ۱۸ امروز ضمن انتشار پوستری در تایملاین توئیتری خود، در تلاشند یکپارچه فریاد زنند که این انقلاب متصل به ظهور مولایشان امام زمان(عج) خواهد شد و برای چنین روزی آماده‌اند، انقلابی که در سال ۵۷ به پیروزی رسید و پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت و امید انقلابیون بر این است که این پرچم را به دستان مبارک مهدی موعود(عج) برسانند. آن‌ها در حال مقدمه‌سازی عدالت جهانی به وسیله تحقق ظهور تنها منجی عالم بشریت است.

#انقلاب_تمدن_ساز| طوفان توییتری کاربران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفان توییتری کاربران برای #انقلاب_تمدن‌_ساز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..