تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد دردناک دوچرخه سوار با گوزن! +فیلم

برخورد دردناک دوچرخه سوار با گوزن+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولاً دوچرخه‌سواران در حین تمرین در جاده‌ها و خیابان‌ها، از سوی خطرات زیادی تهدید می‌شوند و اغلب اوقات خودروها و وسایل نقلیه برای این ورزشکاران خطرساز است.

اما در جاده‌ای واقع در شمال کوه‌های توسان شهر آریزونای آمریکا تصادفی عجیب برای یکی از دوچرخه‌سواران این منطقه رخ داد که هیچ خودرویی دخیل در این حادثه نبود.

یرایان راید در حال پا زدن در این جاده بود که ناگهان گوزنی به سرعت از جلوی دوچرخه او رد شد. این حیوان بدون توجه به عبور دوچرخه‌سوار از جاده، به سرعت دوید و موجب برخورد شدیدی شد، به طوری که دوچرخه‌سوار را راهی بیمارستان کرد.

در ویدئوی زیر می‌توانید برخورد عجیب گوزن و دوچرخه‌سوار را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

گوزنی که دوچرخه سوار را راهی بیمارستان کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد دردناک دوچرخه سوار با گوزن! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..