تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ رونمایی گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه اعلام شد

تاریخ رونمایی نوکیا ۹ اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریباً همه سازندگان تلفن همراه در نمایشگاه جهانی تلفن همراه سال ۲۰۱۹ (Mobile World Congress) که در ماه آینده آغاز می‌شود، محصولات جدیدی را رونمایی خواهند داد. نمایشگاه MWC در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی و نوکیا شرکت در نمایشگاه‌های این چنینی را تایید کرده‌اند. ما رونمایی از محصولاتی مانند گلکسی S10، ال‌جی G8 و سونی اکسپریا XZ4 را انتظار داریم.

چند روز پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نوکیا اعلام کرد رویداد MWC 2019 آن در روز ۲۴ فوریه برگزار خواهد شد. صرف نظر از این مسئله، ما هیچ چیز در مورد برنامه‌های این شرکت برای رونمایی گوشی نوکیا ۹ نمی‌دانستیم. این گوشی یکی از مورد انتظارترین محصولات این نمایشگاه است. 

اما اکنون که تیزر رسمی این گوشی منتشر شده، ما اطلاعات جدیدی از آن در دست داریم. اکنون با اطمینان می‌دانیم که پس از تاخیر‌های زیاد، پرچمدار این شرکت، نوکیا ۹ به طور رسمی در ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد. تیزر این گوشی برای رویداد Nokia MWC 2019، همان دوربین پنج‌گانه را نشان می‌دهد که ما می‌دانیم بخش مهمی از این محصول است. بسیاری در انتظار کار کردن با این دوربین خاص هستند تا بتوانند توانایی‌های جدید آن را امتحان کنند.

اگرچه در نگاه اول آن چنان هم این مسئله به چشم نمی‌آید اما با کمی دقت می‌توان به خارق‌العاده بودن این دوربین پنج‌گانه نوکیا ۹ پی برد. ممکن است همراه با نوکیا ۹، گوشی‌های هوشمند دیگری مانند نوکیا ۸.۱ پلاس و نوکیا ۱ پلاس رونمایی شوند، بنابراین به نظر می‌رسد که رویداد Nokia MWC 2019 برای طرفداران این نام تجاری بسیار هیجان انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 

انتهای پیام/

تاریخ رونمایی از گوشی جدید نوکیا اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ رونمایی گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..