تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهیدی که در خواب به مادرش قرآن آموخت +فیلم

شهیدی که در خواب به مادرش قرآن آموخت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرامات و معجزاتی که شهدای گرانقدر پس از شهادت خود  در زندگی اطرافیانشان رقم زده‌اند، بسیار دلنشین و شنیدنی است و البته نقل آن ماه‌ها و سال‌ها به طول می‌انجامد.

خداوند متعال در قرآن کریم بارها به صراحت اعلام کرده که مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، می‌میرند بلکه این افراد زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

از میان شهدای دفاع مقدس نام نفرات بسیاری را می‌توان عنوان کرد که پس از شهادت به نحوی از گرفتاری‌های خانواده، دوستان و اطرافیان خود گره‌گشایی کرده‌اند و نکته مهم این است که دست شهدا برای دستگیری از سایر افراد پس از شهادتشان نیز باز است و خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به شهدا دارد.

شهید کاظم نجفی رستگار یکی از شهدایی است که پس از شهادت به خواب مادرش آمد و یکی از خواسته‌های زیبا و معنوی مادر را در خواب برآورده کرد.

حاج کاظم نجفی رستگار در روزهای نخست بهار سال ۱۳۳۹ در شهرستان ری در خانواده‌ای مؤمن و زحمتکش به‌ دنیا آمد. علیرغم محدودیت‌های مالی خانواده با تلاش و پشتکار خود تحصیلاتش را تا سوم متوسطه ادامه داده است. ورود کاظم نجفی رستگار به مبارزات انقلابی و ضدشاهنشاهی با همان روزهای نوجوانی و بحبوحه ورود به جوانی مصادف شد و از این رو دیگر نتوانست به درس خواندن ادامه دهد.

در روزهای نخست پیروزی، با شروع غائله کردستان و تحریکات نیروهای ضدانقلاب، همراه نیروهای دکتر شهید چمران راهی کردستان شد و آموزش‌های چریکی را در آن‌جا فرا گرفت. شهید کاظم نجفی رستگار  تربیت‌یافته مکتب بزرگانی چون شهید دکتر چمران و شهید حاج احمد متوسلیان بود و مدتی به عنوان فرمانده یکی از گردان‌های تیپ رسول الله(ص)، که فرمانده آن احمد متوسلیان بود، انتخاب شد.

شهید رستگار که تمام عمر خود را در جستجوی رستگاری ابدی گذرانده بود، در حین عملیات بدر، روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۶۳ هنگام اذان ظهر در شرق دجله (منطقه هور الهویزه) در حال شناسایی منطقه، همراه چند نفر از فرماندهان تیپ سیدالشهدا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در کرامات شهید حاج قاسم رستگار آمده است که شبی مادرش خواب او را می‌بیند و به پسرش می‌گوید: «پسرم چیزی از تو نمی‌خواهم؛ فقط جلسه قرآن که می‌روم، همه قرآن می‌خوانند و من نمی‌توانم بخوانم و از این موضوع خجالت می‌کشم.»

شهید کاظم نجفی رستگار به مادرش می‌گوید: «نماز صبحت را که خواندی قرآن را بردار و بخوان»

بعد از نماز یاد حرف پسرش می‌افتد. قرآن را برمی‌دارد و مشغول خواندن قرآن می‌شود و این حکایت کرامت شهدایی است که به اذن خداوند متعال بر آن توانمند هستند.

بیشتر بخوانید: دیدار مادر شهید جاویدالأثر با فرزندش پس از ۳۶ سال +فیلم

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از ماجرای یادگیری قرآن مادر شهید کاظم نجفی رستگار را به نقل از برادر شهید مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهیدی که در خواب به مادرش قرآن آموخت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..