تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی با کراس‌اور جدید به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر

کراس‌اور جدید آئودی؛ شرکت آلمانی به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آلمانی آئودی با ارئه کراس‌اور‌های متنوع همرا با واگن کشیده در تلاش است تا نظر طرفداران کلاس بندی‌های متفاوت خودرو را جلب کند. مدل A4 Allroad برای کسانی ساخته شد که از مدل‌های سری Q خوششان نمی‌آید، اما اگر خریداران شاسی بندی کشیده‌تر می‌خواهند A6 Allroad پیش روی آن‌ها است. به تازگی تصاویر تازه‌ای از A6 Allroad منتشر شده که در حال انجام آزمایش‌های نهایی خود در آب و هوای سرد زمستانی است. آئودی این مدل را برای رقابت با مرسدس کلاس E All-Terrain و ولوو V90 Cross Country تولید می‌کند و احتمال دارد تا یکی دو ماه آینده معرفی شود.

در واقع A6 Allroad یک نسخه به روزرسانی شده از مدل A6 Avant است که به خصوص در قسمت واگن تغییراتی به خود دیده است. یکی از این تغییرات افزایش ارتفاع ‌از سطح زمین که است که کنترل راننده بر وسیله نقلیه و مسیر را راحت‌تر می‌کند.

کراس‌اور جدید آئودی؛ شرکت آلمانی به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر

استفاده از پلاستیک در بدنه خودرو افزایش پیدا کرده و البته روکش کاری لیزری برای افزایش مقاومت در برابر استهلاک، زنگ زدگی و خوردگی نیز انجام شده است. همچنین استفاده از باربند بزرگ‌تر نشان می‌دهد این مدل قدرت تحمل بار سنگین را دارد. تمام اجزاء و فناوری‌ها استفاده شده در داخل واگن از مدل اصلی گرفته شده است.

کراس‌اور جدید آئودی؛ شرکت آلمانی به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر

علاوه بر این که آئودی دو مدل مختلف بر پایه واگن با نام Allroad در دست تولید دارد، براساس تصاویری که به تازگی از یک مدل استتار شده منتشر شد به نظر می‌رسد این شرکت مدل A1 Allroad را نیز به شاسی بلند‌های خود اضافه کند. در این صورت دو شاسی بلند جدید به 7 مدل پیشین اضافه خواهد شد و شاسی بلند و کراس‌اور‌های آئودی تنها در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ۹ عدد خواهد رسید. همچنین احتمال دارد دو مدل واگن دار با سایز متوسط با نام‌‎های S6 Avant و RS6 Avant در آینده عرضه شوند.

کراس‌اور جدید آئودی؛ شرکت آلمانی به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر

به دلیل آن که کراس‌اور‌‌های جمع و جور در اروپا طرفداران زیادی دارند، به همین دلیل به نظر می‌رسد A6 Allroad مانند هاچ‌بک فورد Fiesta Active به بازار اروپا عرضه شود. این مدل به احتمال زیاد در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو که در ماه مارس برگذار می‌شود، معرفی خواهد شد و در نیمه دوم سال به فروش خواهد رسید.

کراس‌اور جدید آئودی؛ شرکت آلمانی به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

انتهای پیام/

کراس‌اور جدید آئودی را ببینید +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی با کراس‌اور جدید به تولید شاسی بلند‌های متنوع ادامه می‌دهد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..