تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا دل کندن از ایران برای چینی‌ها سخت است / بلای که بر سر سایت‌های گردشگری چین آمده است

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مشاور وزارت گردشگری چین که به همراه تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری این کشور به ایران سفر کرده است، با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دیدار و گفت و گو کرد. در این نشست مشاور وزارت گردشگری چین اظهار داشت:  ما وقتی عزم سفر به کشور ایران کردیم گفتیم سفر خاطره انگیزی برای ما خواهد بود حالا که آن را دیده ایم دل کندن از ایران برای ما بسیار سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: شاید بسیاری از مناطق تاریخی و سایت‌های گردشگری در چین تجاری شده باشد اما این باعث شده وقتی افراد به آنجا وارد می‌شوند، احساس قدیمی بودن آن مکان را نکنند.

مشاور وزارت گردشگری چین افزود: ایران در منظر چینی‌ها کشوری با استقلال و شجاعی است ولی داستان‌های کمی از ایران در چین شنیده می‌شود. که بتواند به واسطه آن، گردشگر جذب کند. البته در این سفر ما ارتباط خوبی با ایرانی ها برقرار کرده‌ایم که داستان آن را از زاویه دید خود در کشورمان روایت خواهیم کرد.

همچنین دلاور بزرگ نیا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در این نشست از اختصاص سال 1400 به نام «ری باستان» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این گروه و شخصیت‌های بیشتری از چین برای دیدن تهران و 16 شهرستان آن به ایران سفر کنند و در تور خود زمان بیشتری را به استان تهران اختصاص دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا دل کندن از ایران برای چینی‌ها سخت است / بلای که بر سر سایت‌های گردشگری چین آمده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..