تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از خروج 300 میلیون دلار ارز از کشور با توجه ویژه به زیست فناوری

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مصطفی قانعی با اشاره به تأثیرات علم زیست فناوری در توسعه اقتصادی کشور اظهار کرد: ستاد در تلاش است تا با اجرای مدل سرمایه‌گذاری جسورانه، از فعالیت‌ها و ایده‌های نوآورانه و فناورانه نخبگان و جوانان در حوزه زیست فناوری حمایت کند.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: در حال حاضر با توجه به نیروی انسانی متخصصی که در حوزه زیست فناوری داریم، قطعا می‌توانیم محصولات ساخته شده در داخل را جای محصولات وارداتی استفاده کنیم زیرا توانمندی جوانان ایرانی در این عرصه بسیار زیاد است.

وی تأکید کرد: اگر دولت بودجه‌های زیستی را به اندازه کافی و بر اساس مدلی که ستاد توسعه زیست فناوری ارائه کرده در نظر گیرد، طی سال‌های آینده از خروج 200 تا 300 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

به گفته او بودجه ستاد توسعه زیست‌فناوری در سال 97 حدود 19 میلیارد تومان بود که این مبلغ در لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده با کاهش 40 درصدی، مواجه شده است.

قانعی تصریح کرد: ستاد با تولید داروهای زیستی ثابت کرده که نه تنها هزینه‌ای برای دولت ندارد بلکه با کمک این علم می‌تواند نقشی اساسی در رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از خروج 300 میلیون دلار ارز از کشور با توجه ویژه به زیست فناوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..