تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ورزش در دوران بارداری پیاده روی است

بهترین ورزش در دوران بارداری پیاده روی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، فریده اخلاقی دانشیار گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به حفظ ایمنی مادر باردار در زمان ورزش گفت: در دوران بارداری توصیه می‌شود از ورزش‌هایی که ممکن است به شکم ضربه وارد کند اجتناب و بیشتر ورزش‌های هوازی انجام شود.

وی تصریح کرد: البته توصیه می‌شود که مادران باردار در بارداری در کلاس‌های آمادگی زایمان شرکت و ضمن کسب آگاهی در مورد بارداری و زایمان، در مورد ورزش‌های مخصوص دوران بارداری آموزش ببیند تا زایمان راحت تری داشته باشند.

دانشیار گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه زایمان ایمن برای مادر و نوزاد زمانی میسر است که روند بارداری شکل عادی و طبیعی خود را تا انتها طی کند، گفت:کلاس‌های آمادگی زایمان می‌تواند برای غلبه بر ترس بانوان از زایمان موثر باشد.

اخلاقی با اشاره به اینکه زایمان برای اولین بار، چون مادر هیچ اطلاعی از روند زایمان ندارد، همراه با استرس است، افزود: یکی از راه‌های غلبه بر ترس زایمان، حضور در کلاس‌های آمادگی زایمان است.

وی تصریح کرد: درد زایمان، دردی است که در انتهای آن هدیه الهی به مادر داده می‌شود، بنابراین مادر باید بدون استرس، صرفا با پزشک همکاری کند تا فرزندش در شرایط عادی و بدون هیچ گونه ضربه و تروما به دنیا بیاید.

دانشیار گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه با پیشرفت علم، راه‌های زیادی برای زایمان بدون درد، یا با درد کم شناسایی شده است، گفت:رایحه درمانی، گاز درمانی، ماساژ درمانی، ریلکسیشن، ورزش، استفاده از توپ در اتاق زایمان از جمله راهکار‌هایی است که زایمان را برای مادر آسان می‌کند.

انتهای پیام//ج.ر

زایمان برای مادران همراه با استرس است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ورزش در دوران بارداری پیاده روی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..