تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از اسپانسر در دستور کار ورزش تربت جام

استفاده از اسپانسر در دستور کار ورزش تربت جاممحسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی و سربلندی ملت رشید ایران خدمات و کار‌های عمرانی بسیاری در حوزه ورزش وجوانان انجام شده و امسال جامعه ورزش شهرستان دوشا دوش سایر اقشار جامعه در مراسم دهه مبارک فجر حضور پر رنگی همچون گذشته خواهند داشت.

وی تصریح کرد: رویکرد اداره ورزش برای جذب اسپانسر و سرمایه گذار است که می‌توان به عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های تولیدی کفش ورزشی اشاره نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: با وجود اینکه اماکن و فضا‌های ورزشی سطح شهرستان محل مناسبی جهت تبلیغات و بازاریابی می‌باشد، اسپانسر‌ها می‌توانند جامعه هدف خود را در بین ورزشکاران جستجو کنند و سرمایه گذاران و اسپانسر‌های بیشتری در این زمینه جذب نمایند.

انتهای پیام//ز.ج

اسپانسر‌ها می‌توانند جامعه هدف خود را در بین ورزشکاران جستجو کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از اسپانسر در دستور کار ورزش تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..