تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از ۶۹ پروژه عمرانی قروه در دهه فجر

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، موحد امان اللهی گفت: در دهه فجر ۲۹۷ برنامه فرهنگی و هنری در قالب ۱۸ کارگروه در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی از پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر به تعداد ۶۹ پروژه در حوزه های کشاورزی، دامداری، خدماتی و ... با اعتبار ۸۳۷ میلیارد ریال در شهرستان قروه خبر داد.

امان اللهی همچنین به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: سهمیه اشتغال پایدار روستایی در قروه ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که این میزان از مرز ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشته و به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته وی این میزان در قالب ۱۹۵ طرح برای ۳۹۴ نفر اشتغال زایی در مناطق روستایی به همراه دارد.

امان اللهی همچنین از تسهیلات پرداختی در اشتغال فراگیر به میزان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۴۸ طرح با اشتغالزایی برای ۲۴۵ نفر گفت.

پرداخت یک میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات ویژه مشاغل خانگی برای ۱۹۰ طرح با اشتغالزایی ۱۹۰ نفر دیگر موردی بود که فرماندار قروه به آن پرداخت.

انتهای پیام/م

اجرای ۲۹۷ برنامه فرهنگی و هنری در قروه به مناسبت دهه فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از ۶۹ پروژه عمرانی قروه در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..