تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی سه شهرک صنعتی در کردستان از نعمت گاز

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله گری با بیان اینکه  اکنون ۱۵ شهرک صنعتی در این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: از سال ۹۵ تاکنون به ۲۸۰ واحد صنعتی در استان کردستان گازرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه با گازدار شدن این تعداد واحد صنعتی، ۳۶ میلیون لیتر جایگزینی سوخت صورت گرفت، افزود: عملیات گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی دیگر نیز در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: در قالب مصوبه شورای اقتصاد در سال ۹۵، شرکت گاز موظف شد برای انتقال گاز طبیعی به درب واحد‌های صنعتی به ازای هر واحد تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کرده و گاز را جایگزین سوخت فسیلی کند.

فعله گری صدور مجوز برای واحد‌های صنعتی جدید را منوط به گازدار کردن آن اعلام کرد و گفت: در قالب مصوبه شورای اقتصاد، ۴۲۵ واحد صنعتی در کردستان باید به شبکه گاز طبیعی متصل شوند.

وی اضافه کرد: با گازدار شدن این تعداد واحد صنعتی در استان، سالانه ۴۳ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی می‌شود.

انتهای پیام/م

 ۲۸۰ واحد صنعتی در استان کردستان  دارای نعمت گاز هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی سه شهرک صنعتی در کردستان از نعمت گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..