تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی ۲۶۰ دستفروش در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم امروز با تاکید بر عزم ویژه مدیریت شهری بر تامین نظم و انضباط شهری و جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان در سطح شهر گفت: شهرداری رویکردی جدی در سال‌های اخیر در ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جمع‌آوری دست‌فروشان این محدوده داشته است.

وی با اشاره به امرار معاش برخی افراد از محل دست‌فروشی افزود: با توجه به اینکه بخشی از این دست‌فروشان به دلیل مشکلات مالی و تامین مخارج زندگی این کار را انجام می‌دهند، ساماندهی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم هم شرایط منظمی در شهر برقرار کرده و هم بستر فعالیت و امرار معاش آن‌ها را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ساماندهی ۲۶۰ دست فروش پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر خبر داد و یادآور شد: در این راستا انعقاد قرارداد و برپایی نمایشگاه و بازارچه زائر برای عرضه سوغات و صنایع دستی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیش از راه‌اندازی این بازارچه این دست‌فروشان در پارکینگ شرقی فعالیت می‌کردند که منظر مناسبی نداشت، اما در حال حاضر با راه‌اندازی بازارچه شرایط خوبی برای استفاده مردم و فعالیت آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/الف

۲۶۰ دستفروش در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر ساماندهی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی ۲۶۰ دستفروش در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..