تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی پارس آباد در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

ساعت: 11:43 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1452924

فرماندار شهرستان پارس آباد از افتتاح ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت شهرستانی در پارس آباد مغان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی علایی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت: امروز انقلاب اسلامی در حالی به چهل سالگی خود رسیده است که با وجود همه دشمنی ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما مردم همچنان استوار و مصمم تر از همیشه پای آرمانهای امام و رهبری و شهدا ایستاده اند.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این انقلاب به راحتی به دست نیامده، گفت: جایگاهی که هم اکنون ما به دست آورده ایم مرهون خون پاک هزاران شهیدان و تغییر مسیر زندگی هموطنانی است که عزیزان خود را در راه پیروزی انقلاب و دفاع این مرز و بوم فدا کرده اند.

علایی، قهرمانان واقعی این نظام را جانبازان و شهدا دانست و با اشاره به وظیفه مدیران این شهرستان ادامه داد: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی باید با تمام توان در خدمت مردم باشند و ضمن تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت، از هیچ تلاشی در جهت حل مشکلات و تسهیل موانع آنها دریغ نکنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه از افتتاح ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت شهرستانی در پارس آباد مغان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح پروژه ها، بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در کنار این برنامه ها کمیته های ۱۲ گانه بزرگداشت دهه فجر شهرستان نیز بیش از ۴۰۰ برنامه برای دهه مبارک فجر تدارک دیده اند که در شهرستان پارس آباد اجرایی خواهد شد.

علایی در ادامه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس آباد مغان را از اساسی ترین نیاز و مطالبه مردم منطقه دانست و گفت: این پروژه ملی بعد از گذشت ۱۰ سال همزمان با دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: برای این پروژه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و در کنار این پروژه قرار است دو کلینیک دیگر نیز جهت ارتقا سلامت عمومی جامعه به بهره برداری برسد.

وی، گاز رسانی به ۴۰ روستای بخش های تابعه و محور صنعتی پایاب سد خداآفرین، آبرسانی به اراضی دشت فتحعلی، ۲۰ پروژه برق رسانی، ۱۱ پروژه عمران شهری، ۴۶ پروژه عمران روستایی، احداث دو باب مدرسه، دو پروژه ورزشی، ۱۹ باب مسکن مدجویان و افتتاح ۵ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که دهه فجر افتتاح می شوند.

علایی با اشاره به آذین بندی سطح شهر در دهه فجر، بر ضرورت دیدار مسئولان با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و حضور در یادواره های شهدا تاکید کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با استفاده از ظرفیت مطبوعات و نشریات محلی اقدام به اطلاع رسانی خدمات ارائه شده حوزه های اداری خود کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه های افتتاحی که دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید نسبت به سال گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی پارس آباد در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..