تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب آقای دادستان برای ارتباط با مردم

اقدام جالب آقای دادستان برای ارتباط با مردمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  حجت‌الاسلام محسن ملکپور امام جمعه فارسان با بیان اینکه اقدامات انقلابی مسؤولان و به‌ ویژه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد در شرایط فعلی کشور موجب امیدآفرینی در بین مردم می‌شود، گفت: مسؤولان باید با مردم ارتباط نزدیکداشته باشند تا بتوانند مسائل و مشکلاتشان را به گوش آن‌ها برسانند.

امام جمعه فارسان با اشاره به اقدامات انقلابی دادستان این شهرستان، افزود: دادستان شهرستان در اقدامی جالب شماره تماس خود را در اختیار مردم قرار داده است تا مردم به‌طور مستقیم مشکلاتشان را جهت پیگیری به اطلاع وی برسانند، که این اقدام مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: مسؤولان باید شرایط ارتباط آسان مردم با آنها را فراهم کنند. مردم نیز انتظاراتی بیش‌تر از توان مسؤولان ندارند، بلکه انتظارات در حیطه وظایف مسؤولان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

ارتباط مستقیم دادستان فارسان با مردم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب آقای دادستان برای ارتباط با مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..