تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس

بی بی رکسا خواننده 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش, هیچ طراح سرشناسی تمایلی به دوختن و طراحی لباس برای وی ندارد

دردسر بی‌بی رکسا برای انتخاب لباس در مراسم گرمی

بی بی رکسا می‌گوید برخی از طراحان مد از تهیه لباسی که او بتواند در مراسم اهدای جوایز گرمی ماه آینده بپوشد خودداری کردند و به او که سایز ۶–۸ آمریکا، معادل سایز ۳۸ اروپا است، برچسب "خیلی گنده" زدند.

بعد از شنیدن شکایت او، اکنون بعضی از طراحان مد به خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی پیشنهاد داده‌اند تا برای او لباس بدوزند.

بی‌بی رکسا با ترانه پرفروش "Meant To Be" یکی از کاندیداهای پجایزه بهترین اجرای دو نفره کانتری، در مراسم جوایز گرمی ۱۰ فوریه است. او همچنین نامزد بهترین هنرمند (خواننده) جدید جوایز گرمی است.

بی‌بی رکسا ۲۹ ساله در اینستاگرام خود ویدئویی پست کرد و گفت: "بالاخره نامزد گرمی شدم که یکی از خوشایندترین اتفاق ها است. خیلی وقت ها خواننده‌ها با طراح های مد صحبت می‌کنند تا برایشان در مراسم فرش قرمز لباس بدوزند."

ولی او که در اینستاگرام حدود ۷.۳ میلیون نفر دنبال کننده دارد، فاش کرد که طراحان به استایلیست او گفتند که هیکل او برای لباس طراحی کردن خیلی درشت است.

بی‌بی رکسا ادامه داده است: "اگر سایز ۶ یا ۸ (معادل سایز ۳۸ اروپایی) زیادی گنده است، دیگر نمی دانم به شما چه بگویم. اصلاً لباس لعنتی شما را نمی خواهم. چون مسخره است. یعنی دارید به تمام زن هایی که سایز ۸ به بالا هستند می‌گویید که زیبا نیستند و نباید پیراهن شب بپوشند."​


تیپ و ظاهر بی‌بی رکسا

تیپ و ظاهر بی‌بی رکسا

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: iranart.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..