تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه فراوان گوشت ۴۰ هزار تومانی بدون صف

 افکارنیوز نوشت : مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته تا هفته‌ای ۵۰ هزار راس گوسفند زنده وارد شود و به زودی با عرضه گوشت آن‌ها به قیمت ۴۰ هزار تومان، شاهد ارزانی گوشت قرمز در بازار خواهیم بود و با افزایش عرضه درصددیم تا مردم کمتر در صف‌های عرضه گوشت تنظیم بازاری بمانند.


حمید ورناصری گفت: در هفته‌های اخیر شوک قیمتی به دلایل مختلف در بازار گوشت قرمز ایجاد شد که دلایل مختلفی از جمله اختلاف نرخ ارز و تشدید قاچاق دام زنده داشت، اما شرکت پشتیبانی امور دام به بازار ورود کرد و همچنان در این بازار حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوساله منجمد به قیمت ۲۹ هزار تومان عرضه می‌شود و گوشت گوسفند تازه وارداتی نیز کیلویی ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره سازمان میوه و تره‌بار و مراکز مشخص قیمت دارد.

عرضه فراوان گوشت ۴۰ هزار تومانی بدون صف
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ای صورت گرفته تا بتوانیم به صورت هفتگی ۵۰ هزار رأس دام زنده سبک وارد کنیم و به زودی قیمت گوشت قرمز کاهش خواهد یافت.

به گفته وی دام زنده سبک وارداتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشتار شده و به قیمت حدود ۴۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز مشخص شده عرضه خواهد شد که مسلماً قیمت گوشت قرمز را در هفته جاری به صورت قابل توجهی کاهش خواهد داد.


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به اختلاف قیمت گوشت قرمز به صورت آزاد با نرخ دولتی، صف‌های طولانی برای تهیه گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شکل می‌گیرد، اظهار کرد: در همین برنامه درصددیم تا با افزایش تعداد مراکز عرضه و بیشتر کردن میزان عرضه روزانه، صف‌های تهیه گوشت قرمز را به حداقل برسانیم تا مردم اذیت نشوند، اما دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی و ... باید نسبت به وضعیت قیمت و بازار گوشت قرمز تولید داخل در بازار نیز نظارت بیشتری داشته باشند و با متخلفانی که باعث دست به دست شدن گوشت قرمز و افزایش قیمت آن می‌شوند برخورد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه فراوان گوشت ۴۰ هزار تومانی بدون صف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..