تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های جهانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد/ امیدوارم باز هم به ایران سفر کنم

رقابت های جهانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد/ امیدوارم باز هم به ایران سفر کنمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه ماریو الیوریا هرناندز سرمربی تیم کشتی فرنگی کوبا با بیان این مطلب افزود: دو برنامه اصلی در سال 2019 میلادی داریم، در گام اول مسابقات قاره ای و سپس حضور در رقابت های جهانی قزاقستان که به دلیل اینکه گزینشی المپیک است برای ما اهمیت بالایی دارد، که قصد داریم سهمیه های خوبی در این مسابقات کسب کنیم و بهمین دلیل در تورنمنت جام تختی که یکی از مسابقات معتبر دنیاست، شرکت کردیم.

وی ادامه داد: مسابقات جام تختی این فرصت را برای ما ایجاد کرد تا نقاط ضعف کشتی گیران خود را بشناسیم و در مدت زمانی که داریم با رفع این مشکلات در مسابقات مهم پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم.

ماریو با اشاره به جایگاه بالای کشتی فرنگی ایران در دنیا تصریح کرد: مسابقات جام تختی در سطح مطلوبی برگزار شد و من از عملکرد کشتی گیران در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم راضی هستم اما سایر نفرات در حد انتظار ظاهر نشدند و اگر بهتر مبارزه می کردند می توانستیم در جام تختی روی سکو برویم.

وی تاکید کرد: جام بین المللی تختی یکی از مسابقات معتبر اتحادیه جهانی کشتی است که برگزاری مسابقات با حضور پرشور تماشاگران ایرانی که در دنیا بی نظیر هستند باعث افزایش جذابیت این رقابت ها می شود.

ماریو در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون کشتی ایران و شهر اندیمشک برای سازماندهی و برگزاری مناسب سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی جام تختی قدردانی می کنم و امیدوارم بار دیگر فرصت حضور در کشور شما در مسابقات بین المللی و اردوهای مشترک را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

سفیر و کشتی گیران کوبایی در فدراسیون ایران +تصاویر

بی توجهی کشتی گیران جهان به معتبرترین تورنمنت روسیه

انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم کشتی فرنگی کوبا درباره جام تختی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های جهانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد/ امیدوارم باز هم به ایران سفر کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..