تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: هنوز تصمیمی برای اعزام نفرات به گرنداسلم پاریس نگرفته ایم

درخشان: هنوز تصمیمی برای اعزام نفرات به گرنداسلم پاریس نگرفتیم/ برخی با غرض ورزی به دنبال ایجاد حاشیه هستندمحمد درخشان مشاور عالی فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی اخیر فدراسیون جودو بیان کرد: در ادامه یک نشست برگزار خواهیم کرد که در آن مشخص می شود که چه کسانی تیم ملی را در مسابقات همراهی می کند و هنوز تصمیم قطعی تا به الان گرفته نشده است. در مورد سفر تیم ملی جودو به گرند اسلم فرانسه ظرف یکی دو روز آینده جلسه برگزار می شود و نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

او درباره وجود اختلاف بین عمادی و رودکی اظهار کزد: من معتقدم عده ای از این فضا سو استفاده می کنند. اختلاف نظر یکی از بدیهی ترین چیز هایی است که در یک سازمان وجود دارد ولی بعضی ها با غرض ورزی و بعضی ها بدون آگاهی به این حواشی دامن می زند. اگر کسی علاقه دارد به جودو ایران خدمت کند باید آرامش جودو برایش در الویت اول باشد و اجازه بدهند عمادی سرپرست فدراسیون و رودکی کار خود را به درستی انجام دهند و اختلافی بین آن ها نیندازند. اگر اختلافی هم وجود دارد کاملا طبیعی است و نباید از کاه، کوه ساخت.

ماندن مربیان خارجی در تیم ملی بستگی به شرایط تامین مالی دارد

او درباره قراداد نلیا سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: ما سه شنبه همین هفته قراردادمان با نلیا سرمربی تیم ملی بانوان جودو به پایان می رسد و ما چون حقوق او را از فدراسیون جهانی جودو می گرفتیم هنوز جایگزینی برای تامین منبع حقوق پیدا نکرده ایم. موضوع تمدید نکردن قرارداد با نلیا و انتخاب جایگزین برای او مربوط به نایب رئیس بانوان جودو می شود.

درخشان درباره ادامه کار آندره سرمربی تیم ملی جودو آقایان بیان کرد: آندره یکی از مربیان خوب دنیا است ولی یک سریع بحث هایی مطرح شده است که آن تامین وپرداخت حقوق است. تلاش می کنیم رایزنی های لازم را جهت تامین حقوق آنده انجام دهیم. با حل شدن این مشکل آندره در تیم ملی مردان جودو باقی می ماند.

او در پایان افزود: هفته گذشته یک تغییری در تیم ملی نوجوانان داشتیم و در ادامه اگر کادر فنی تیم های ملی نیاز به تغییر و جایگزینی داشته باشد اعلام می کنیم. بهتر است منتظر باشید تا جلسه فنی برگزار شود و نتایج آن را اعلام کنیم.

بیشتربخوانید:

اعزام تیم ملی جودو به گرنداسلم فرانسه

درخشان: حضور مربیان خارجی به حمایت فدراسیون جهانی جودو بستگی دارد

با فدراسیون جودو از استخدام‌های دلاری با پول خارجی‌ها و ائتلاف برای ریاست تا کارنامه مردودی بانوان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: هنوز تصمیمی برای اعزام نفرات به گرنداسلم پاریس نگرفته ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..