تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلی که کی‌روش باید مراقبش باشد

۸۲۴۹۰۴

۳۸ بازدید

کارشناس و سرمربی فوتبال با تاکید بر اینکه سخت ترین آزمون برای تیم ملی ایران دیدار مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیاست گفت: کی‌روش باید مراقب اشتباهات انفرادی خط دفاعی باشد.

خبرگزاری مهر: مجتبی حسینی به دیدار روز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من هر دو تیم شرایط خوبی دارند و توانسته اند با ارائه بازیهای زیبا و تماشاگر پسند به مرحله نیمه نهایی جام برسند.

وی تاکید کرد: سخت ترین آزمون برای ایران، دیدار برابر ژاپن است و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم به فینال راه پیدا کرده و امیدمان به قهرمانی زیاد می شود. بنابراین باید یک بازی کاملا منطقی را ارائه دهیم و بتوانیم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال ریحان البرز خاطرنشان کرد: تیم ما در فاز حمله، دفاع و پرسینگ عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی هم کسب کند البته تنها دیداری که برای ما کمی آزار دهنده و حساس بود بازی با عراق بود چون این تیم از قدرت فیزیکی خوبی برخوردار شده و در جنگ های تن به تن تیم ما را اذیت کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کی روش ۸ سال است در فوتبال ما حضور دارد جام جهانی را تجربه کرده و شناخت خوبی از بازیکنان ملی پوش دارد فکر می کنم بتوانیم ژاپن را هم همانند دیگر تیم ها شکست دهیم البته کار سختی در پیش است اما غیر ممکن نیست.

مجتبی حسینی در خصوص نقاط ضعف تیم ملی در ۵ بازی اخیر گفت: کلا فوتبال ما وقتی تحت فشار قرار می گیرد به مشکل بر می خورد. مقابل عراق هم تحت فشار قرار گرفتیم و تا حدودی کار ما سخت شد ولی امیدوارم از ابتدای دیدار برابر ژاپن، این حریف را پرس کرده تا اجازه خودنمایی به آنها نداده و قدرت آنها را کاهش دهیم. ما در لایه های دفاعی عملکرد بسیار خوبی داریم اما متاسفانه در کارهای انفرادی در خط دفاع دچار مشکل هستیم و این اتفاق بد را در بازی با عمان، عراق و حتی چین هم مشاهده کردیم.

سرمربی ریحان البرز در پاسخ به این سئوال که شانس قهرمانی ایران را چقدر می دانید، گفت: هر ۴ تیم شانس قهرمان شدن دارند و من ۵۰ درصد اعتقاد دارم تیم ما به قهرمانی دست پیدا می کند البته الان در خصوص قهرمان شدن، صحبت کردن درست نیست و باید مرحله به مرحله پیش رفته و تنها تمرکزمان را برای دیدار برابر ژاپن باید بگذاریم.

وی در خصوص سه تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی هم ادامه گفت: قطر پدیده جام شده است. آنها نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند و یکی از تیم هایی هستند که خیلی ها معتقدند می تواند به فینال راه پیدا کند. ژاپن و ایران هم با اقتدار به این مرحله رسیدند اما معتقدم امارات شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی نبود و تنها میزبانی باعث شد تا آنها به این مرحله برسند.

حسینی در خصوص شرایط تیم ریحان البرز هم تصریح کرد: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد. ما بازی به بازی پیش می رویم و توانستیم در دو دیدار گذشته به دو پیروزی خوب دست پیدا کرده و موقعیت ما را در جدول بهبود ببخشیم و امیدوارم این روند را در بازیهای آینده هم ادامه دهیم.

سرمربی ریحان البرز در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل مالی در تیم شما وجود دارد یا خیر گفت: خوشبختانه مشکل مالی در تیم ما وجود ندارد و ما تنها هدفمان موفقیت در لیگ دسته یکم است و تلاش می کنیم که در پایان به لیگ برتر راه پیدا کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلی که کی‌روش باید مراقبش باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..