تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوسوریو رقیب کی‌روش می‌شود؟

۸۲۴۹۰۰

۲۶۱ بازدید

یک رسانه مکزیکی گزارش داد سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال پاراگوئه تمایل به سرمربیگری تری‌کالر دارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت نشریه «یوکاتان» مکزیک، خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال مکزیک در گفت‌وگو با یک سایت کلمبیایی اشاره کرده که می‌تواند از سمت سرمربیگری تیم ملی پاراگوئه به منظور تحقق رویایش برای سرمربیگری کلمبیا، استعفا دهد.

این سرمربی کلمبیایی در گفت‌وگو با این سایت کلمبیایی گفت: «می‌خواهم خوشحال باشم و خوشحالی من در کلمبیا است». علت تمایل اوسوریو به جدایی از تیم ملی اروگوئه این است که او تا کنون دستمزدی از سوی اتحادیه فوتبال پاراگوئه دریافت نکرده است.

اوسوریو با احتمال در دست گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا ممکن است از سمت سرمربیگری تیم ملی پاراگوئه استعفا کند، این در حالی است که پس از استعفای خوسه پکرمن از سرمربیگری کلمبیا، این تیم بدون سرمربی است.

همه چیز دلالت بر این دارد که اگر کارلوس کی‌روش پرتغالی با پایان تعهدش به تیم ملی ایران، پیشنهاد سرمربیگری کلمبیا را نپذیرد، تمامی تمرکز روی اوسوریو خواهد بود که برنامه‌اش برای جدایی از پاراگوئه را تکذیب کرده، اگرچه مذاکره با فدراسیون فوتبال کلمبیا را هم رد نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوسوریو رقیب کی‌روش می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..