تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن حامی ایران و پایبند برجام است/ کمک بلاعوض ۱.۲ میلیارد ینی ژاپن به حوزه سلامت ایران

وی در ارتباط با همکاری ژاپن با ایران و به ویژه در وزارت بهداشت افزود: کشور ژاپن در تمام شرایط حامی ایران و پایبند به برجام است و باید این را بگویم که در سال گذشته کشور ژاپن ۱.۲ میلیارد ین در حوزه سلامت به ایران کمک بلاعوض کرده است.

اهدای ۵۰ دستگاه ماموگرافی برای پیشگیری از سرطان سینه در زنان ایرانی

سفیر ژاپن اظهار کرد: کشور ژاپن ۵۰ دستگاه ماموگرافی به منظور پیشگیری از سرطان سینه  به ایران اهدا کرده است، چون مقامات بلند پایه ژاپن بر این باورند که کشور ایران در حوزه سلامت در حال توسعه است و باید به ایران کمک شود؛ امید است تا با این دستگاه‌ها هیچ زنی در ایران به علت سرطان پستان جان خود را از دست ندهد و با تشخیص زود هنگام میزان و مرگ و میر کاهش یابد.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن حامی ایران و پایبند برجام است/ کمک بلاعوض ۱.۲ میلیارد ینی ژاپن به حوزه سلامت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..