تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارشنبه؛ آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی و پیام نور

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نورحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مهلت ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن ماه ۹۷ موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، غیر دولتی، همچنین مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور بر اساس اطلاعیه‌ای که در روز سه‌شنبه ۲۵ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۷ به پایان می‌پذیرد.

وی گفت: به تمام داوطلبان علاقه‌مند و واجد شرایط توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت به ساختمان دانشگاه‌های غیر انتفاعی و مراکز دانشگاه پیام نور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

 جزئیات پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارشنبه؛ آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی و پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..