تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد سردار باقری از تحریف اقدامات فرهنگی دفاع مقدس

سردار سرلشگر «محمد باقری» امروز- یکشنبه- در نشست هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در موزه دفاع مقدس برگزار شد با بیان این که باید به تولید آثار هنری در زمینه دفاع مقدس کمک کنیم، افزود: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که از دوباره کاری و اقدامات موازی در زمینه دفاع مقدس جلوگیری شود تا به کاهش رویش های جدید در این زمینه منجر نشود.

وی تاکید کرد: در راستای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس حمایت هنرمندان و فعالان در این عرصه نیز مدنظر قرار گیرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به صورت فراگیر در کل کشور فعالیت می کند و اقدامات نیروهای مسلح و دیگری بخش ها در زمینه دفاع مقدس را پوشش می دهد.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد سردار باقری از تحریف اقدامات فرهنگی دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..