تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایت پذیری در رفتار حضرت زهرا(س) متجلی بوده است

ولایت پذیری در رفتار حضرت زهرا(س) متجلی بوده استحجت الاسلام سید بحلول موسوی مدیر امامزاده زید یافت آباد در مورد برنامه هایی که قرار است در روزهای آینده در آستان امامزاده زید برگزار شود در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: در ایام فاطمیه دوم نزدیک به ده شب برنامه عزاداری و سوگواری در آستان امامزاده زید برگزار می شود.در روز شهادت حضرت زهرا(س) تجمع بزرگی با حضور اقشار مختلف شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی در ادامه در مورد محور سخنرانی های این ایام نیز گفت: در ایام فاطمیه ، گفتن از شهادت و مظلومیت حضرت زهرا(س) بسیار ارزشمند است و مردم نیز باید بیشتر از گذشته با آن آشنا شوند.اما موضوع بسیار مهم در سخنرانی ها که باید به آن پرداخت، ولایت پذیری و حمایت همه جانبه از امام است که این موضوع کاملا در رفتار حضرت زهرا(س) متجلی بوده.

وی در انتها به موضوع بازسازی آستان امامزاده زید یافت آباد پرداخت و افزود: به لطف خدا و همت خیران موضوع توسعه حرم امامزاده زید آغاز شده که امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل این کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایت پذیری در رفتار حضرت زهرا(س) متجلی بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..