تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مترجم و مدرس فیلمنامه‌نویسی مهمان «کتاب‌باز» می شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش صحت امشب شنبه ۷ بهمن ماه در برنامه «کتاب‌باز» میزبان محمد گذرآبادی مترجم و مدرس فیلمنامه‌نویسی است.

گذرآبادی در برنامه امشب درباره کتاب‌های آموزش فیلمنامه‌نویسی، روایت و قصه‌گویی در سینما صحبت خواهد کرد.

او در ادامه داستان ترجمه کتاب رابرت مک‌کی (داستان ساختار سبک و اصول فیلمنامه‌نویسی) که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد را توضیح می‌دهد و می‌گوید که برای یک فیلمنامه‌نویس خوب شدن چه مطالعاتی باید داشته باشیم.

در بخش دوم (بخش ثابت یکشنبه شب‌ها) احسان رضایی ضمن معرفی کتاب در خصوص قصه‌گویی‌های قدیمی صحبت خواهد کرد.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مترجم و مدرس فیلمنامه‌نویسی مهمان «کتاب‌باز» می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..