تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت پلیس با اخذ هرگونه عوارض تردد از راننده‌ها

سردار محمدرضا مهماندار (رییس پلیس راهور تهران بزرگ) درباره اخذ عوارض تردد از معابر شهری گفت: معتقدم در شرایط فعلی نباید فشار مضاعفی را به مردم در حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم و در حال حاضر زمان مناسبی برای اجرای اینگونه طرح‌ها نیست.

وی ادامه داد: با روش‌های مدیریتی غیرپولی و غیرعوارضی هم بخشی از مشکلاتِ امروز حوزه ترافیک و آلودگی هوا را می‌توانیم کاهش دهیم و حتما باید از این روش‌ها استفاده کنیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح زوج و فرد گفت: با اجرای صحیح طرح زوج و فرد می‌توان با استفاده از روش‌های غیرمالی و سازماندهی ۶ روز از هفته برای سه گروه از پلاک‌ها، به گونه‌ای تقسیم‌بندی کرد که بجای اینکه هر روز ۵۰ درصد از خودروها به معابر شهری بیایند روزی ۳۳ درصد خودرو به خیابان‌ها بیایند و این امر می‌تواند ۱۷ درصد در کاهش حجم خودرو و آلودگی هوا موثر باشد.

سردار مهماندار با اشاره به طرح اخذ عوارض از معابر شهری تصریح کرد: اگر روزی شرایط مهیا باشد و آنقدر امکانات حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند که مردم دغدغه‌ای برای استفاده و رسیدن به حمل و نقل عمومی نداشته باشند و حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس بوده و سریع و آسان باشد، می‌توان به اخذ عوارض و پولی کردن معابر نیز فکر کرد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت پلیس با اخذ هرگونه عوارض تردد از راننده‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..