تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای شهر تهران| انتقاد از اداره برق به دلیل قطع برق پل‌های عابر پیاده

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمود میرلوحی در جریان صدونوزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته بنده به صورت اتفاقی بازدیدهایی را از پل‌های عابر پیاده دانشگاه شریف و پل مدیریت داشتم که متاسفانه شاهد بودم که پله برقی این دو پل متوقف شده است.

وی افزود: پس از این اتفاق بنده پیگیری‌هایی را از سازمان زیباسازی و اداره برق داشتم که متاسفانه شاهد نوعی بی‌انضباطی و ناکارآمدی در این حوزه هستیم.

میرلوحی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته علی‌الظاهر مشخص شده که اداره برق اقدام به قطعی برق پل‌های برقی کرده است که این کار واقعا جای تاسف دارد که بنده این موضوع را نیز از طریق فرمانداری پیگیری کرده‌ام.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اینگونه موازی‌کاری‌ها در حوزه مدیریت شهری باعث ناکارآمدی و بوجود آوردن هزینه‌های زیادی برای شهر شده است گفت: امیدواریم این موارد هر چه زودتر از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول به پایان برسد.

وی در پایان ضمن تذکر به شهردار تهران از وی خواست این موارد را پیگیری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای شهر تهران| انتقاد از اداره برق به دلیل قطع برق پل‌های عابر پیاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..