تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب نشان برنز کاراته کای بانوی کردستانی در رقابت های کشوری

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  اولین مرحله لیگ کاراته وان زیر ۲۳ دختران کشور با حضور کاراته کا‌های سراسر کشور در روز پنجشنبه چهار بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

 در این رقابت‌ها که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد ۳۱۳ کاراته کای دختر شرکت کننده در دو بخش کاتا و کومیته به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 تیم کردستان با سرپرستی پروین ساعدی و سعدیه پرکالیان و مربیگری نگار حسینی در اولین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان زیر ۲۳ سال کشور حضور یافت و توانست در وزن ۶۸+ کیلوگرم یک نشان برنز را بدست آورد.

در نتایج انفرادی وزن ۶۸+ کیلوگرم که با حضور ۴۴ شرکت کننده در این وزن برگزار شد شادی شریعتی نماینده کردستان در این رقابت‌ها توانست همراه با نماینده اصفهان مشترکا مقام سوم را کسب کند.

انتهای پیام/م

کاراته کای بانوی کردستانی نشان برنز را کسب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب نشان برنز کاراته کای بانوی کردستانی در رقابت های کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..