تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود تیم‌های صدر و آینده سازان سنندج به دور بعدی لیگ نوجوانان بسکتبال

 به گزارش   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات لیگ نوجوانان بسکتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه با معرفی تیم‌های صعود کننده به دور بعد به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۲۵ تیم در چهار گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی برگزار شد و تیم‌های اول و دوم هر گروه پس از برگزاری بازی‌های رفت و برگشت مشخص شدند.

هیات بسکتبال کامیاران، صدر سنندج و آینده سازان غرب نمایندگان استان کردستان حاضر در این رقابت‌ها بودند که در پایان تیم صدر سنندج در گروه F. و آینده سازان غرب نیز در گروه H. هردو به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند.

در دور برگشت سنندج میزبان گروه ششم این رقابت‌ها بود که در پایان صدر سنندج با شکست هیات کامیاران دوم شد و پس از تیم آتی البرز به دور بعد صعود کرد.

آینده سازان نیز که در دور رفت علوی تهران را شکست داده بود با امتیاز بیشتر به عنوان تیم دوم این گروه به دور بعد صعود کرد.

انتهای پیام/م

تیم‌های صدر و آینده سازان سنندج به دور بعدی لیگ نوجوانان بسکتبال صعود کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود تیم‌های صدر و آینده سازان سنندج به دور بعدی لیگ نوجوانان بسکتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..