تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضبط بیش از ۱۲۳ هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنند مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: درسال جاری  ۵۳ هزار و ۱۵۱ راس دام زنده مورد بازرسی قرار گرفته اند که در نتیجه آن ۲۹ هزار و ۵۳۰ کیلو ضبط شده است.

ورمقانی گفت: در بازرسی بازار نیز ۱۲۶ هزار و ۸۵۱ مورد بازدید از سه هزار و ۷۰ مرکز عرضه بازدید شده که در نتیجه آن ۹۴ هزار و ۱۶۵ کیلو ضبط شده است.

مدیرکل دامپزشکی کردستان  بیان کرد: در سال جاری ۱۳۳ مورد مجوز صادرات شامل ۶۴ مجوز صادرات و ۶۹ مجوز ترانزیت صادر شده است.

ورمقانی گفت: همچنین در این مدت، ۲ هزار و ۸۸۷ راس دام زنده، ۱۰۹ هزار و ۹۸۵ کیلوگرم ماهی منجمد، ۱۰۸ هزار عدد تخم مرغ نطفه دار گوشتی، ۹۸۳ تن خوراک دام طیور از این استان به کشور‌هایی عراق، روسیه، آلمان، هلند، فرانسه و ترکیه صادر شده است.

وی گفت: در این مدت هفت هزار و ۱۸۳ مجوز بهداشتی حمل داخل استانی و ۱۰ هزار مورد نیز مجوز حمل بین استانی صادر شده است.

انتهای پیام/م

صدور ۶۹ مجوز ترانزیت در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضبط بیش از ۱۲۳ هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..