تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از ۴ واحد اقامتی بوم‌گردی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌غربی/ تعداد واحدهای بوم‌گردی به ۳۰ مورد می‌رسد

ساعت: 09:19 منتشر شده در مورخ: 1397/11/07 شناسه خبر: 1452840

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح ۴ واحد اقامتی بوم‌گردی در این استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با بهره‌برداری از این واحدها، تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ۳۰ مورد می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، جلیل جباری روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه فجر و نیز ارائه گزارش عملکرد سال ۹۷ برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های ویژه دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند که در همین راستا برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی، افزود: بازگشایی موزه نقده و کلنگ زنی موزه‌های میاندوآب و بوکان از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود و به همین منظور اعتباری ۳۰ میلیاردی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت واحدهای اقامتی بوم‌گردی، عنوان کرد: در همین راستا در طول دهه فجر ۴ واحد اقامتی بوم‌گردی در شهرستان‌های ارومیه، نقده و تکاب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح آن‌ها تعداد واحدهای اقامتی بوم‌گردی استان به ۳۰ مورد می‌رسد.

وی، همچنین ادامه داد: در زمینه واحدهای اقامتی بوم‌گردی در آذربایجان‌غربی شاهد استقبال مناسب فعالان این حوزه هستیم به طوری که در سال ۹۷ شاهد ارائه درخواست ثبت برای ۱۷۰ مورد بوده‌ایم و از این میزان ۱۱۲ مورد موافقت اصولی واقع شده که تعداد ۲۵ مورد آن‌ها در مرحله دریافت تسهیلات راه‌اندازی واحد هستند.

جباری، در زمینه دیگر طرح‌های افتتاحی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌غربی، گفت: بهره‌برداری از کلیسای هفتوان سلماس و ساماندهی تپه تاریخی حسنلو، آغاز عملیاتی اجرایی کمپینگ گردشگری شاهین‌دژ، بازسازی و بهره‌برداری از آب‌گرم احمدآباد تکاب و نیز آسفالت جاده بی بی کندی شاهین‌دژ از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام انجام می‌پذیرد.

وی، اذعان داشت: خوشبختانه در سال‌جاری سرمایه‌گذاری های خوبی در زمینه گردشگری انجام شده که بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در این زمینه سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای ۱۶۸ نفر را شامل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود، با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در مسجد جامع ارومیه، تصریح کرد: در سال‌های گذشته بخش شبستان و گنبد این مسجد مرمت شده و پس از عید نوروز نیز فعالیت عمرانی در دیگر بخش‌های مسجد را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از ۴ واحد اقامتی بوم‌گردی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌غربی/ تعداد واحدهای بوم‌گردی به ۳۰ مورد می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..