تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیب طارمی مقابل ژاپن: حتما خیریتی در کار است!

ساعت24 - مهدی ستاره خط حمله تیم ملی است و در تمامی حملات تیم نقش پر رنگی دارد، درست مثل همان وظیفه ای که در پرسپولیس ایفا میکرد. اما حالا از بازی با ژاپن محروم شده است.

پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی که ده نفره به بازی می کرد، موفق شد با سه گل الاهلی عربستان را شکست بدهد و به نیمه نهایی آسیا راه یابد. یکی از سه گل را مهدی طارمی به ثمر رساند. اما در استانه دیدار نیمه نهایی مهدی طارمی به دلیلی که بیانش شاید تکرار مکررات باشد، محروم شد و دیگر نمی توانست پرسپولیس را همراهی کند.

تیم ملی با سه گل چین را در هم کوبید . یکی از سه گل را طارمی زد ولی با اخطاری که در این دیدار گرفت دیدار نیمه نهایی را از دست داد و یک بار دیگر خودش را از همراهی تیمش در نیمه نهایی محروم کرد. مهدی ستاره خط حمله تیم ملی است و در تمامی حملات تیم نقش پر رنگی دارد، درست مثل همان وظیفه ای که در پرسپولیس ایفا میکرد.

این موضوع که طارمی کارت گرفت برای هر بازیکنی در هر تورنمنتی ممکن است اتفاق بیفتد، اما، در سرزمینی که مردمان عادت دارند، هر چیزی را از عینک شر مطلق و یا خیر مطلق ببینند، موضوع به این سادگی به بخشی از جنس لاطائلات در می گیرد، به بیهودگی، تخم مرغ اول یا مرغ اول، تبدیل می شود به معرکه گیری های اینترنتی و بهانه میدهد که عقده های خود را در بحث های مجازی رو بریزند تا بهانه شود برای فحش دادن به کی روش، برانکو و . . . .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیب طارمی مقابل ژاپن: حتما خیریتی در کار است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..