تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگزین طارمی را در دیدار با ژاپن شما انتخاب کنید

جایگزین طارمی را در دیدار با ژاپن شما انتخاب کنیدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های گذشته جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در تمامی بازی‌ها از مهدی طارمی استفاده کرده است و در بازی با ژاپن این بازیکن را به دلیل دو اخطاره بودن از دست داده و باید یک گزینه مناسب برای جایگزینی وی در نظر بگیرد.

در میان بازیکنان با خصوصیات تهاجمی و فیزیک مناسب شاید در نگاه اول کریم انصاری فرد بهترین گزینه باشد، اما کی روش در این پست توانایی استفاده از بازیکنان دیگر هم دارد.

وحید امیری بازیکن محروم ایران در دیدار مقابل چین و مهدی ترابی هافبک مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دیگر بازیکنانی است که توانایی بازی در پست مهدی طارمی را برای تیم ملی فوتبال ایران دارد.

این اتفاق در حالی است که سامان قدوس هم می‌تواند در بین گزینه‌ها قرار بگیرد.

در صورتیکه ترکیب ایران در بازی با چین باز هم در بازی با ژاپن تکرار شود شما از میان این گزینه‌ها کدام بازیکن را به جای طارمی در ترکیب تیم ملی فوتبال استفاده می‌کنید.

۱- کریم انصاری فرد
۲- وحید امیری
۳- مهدی ترابی
۴-سامان قدوس

نظر خود را قالب نظرات کاربران برای ما ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن

طارمی: کارت زردی که گرفتم درست نبود/ مهم نیست که برابر ژاپن حضور ندارم

انتهای پیام/

جایگزین طارمی در دیدار با ژاپن کدام بازیکن است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگزین طارمی را در دیدار با ژاپن شما انتخاب کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..