تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی توجهی کشتی گیران جهان به معتبرترین تورنمنت روسیه

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این مسابقات از روز پنج شنبه هفته گذشته آغاز شده است و امروز (یکشنبه) در شهر کراسنویارسک روسیه ادامه خواهد داشت. اما نکته جالب توجه اینکه علیرغم قرار داشتن این مسابقات در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی از این رقابت ها نیز استقبال خوبی از طرف کشورها نشده است.

در مجموع در این مسابقات ۱۰۳ کشتی گیر از ۱۳ کشور دنیا حضور دارند که ۳۰ نفر از آن‌ها روس و ۷۳ کشتی گیر خارجی هستند و نتایج کسب شده در این رقابت‌ها و قهرمانی اکثر کشتی گیران روس نشان می‌دهد که بجز اسنایدر، گیلمان و گرین از آمریکا و چند چهره از ترکیه نظیر طا‌ها آکگول و مغولستان، چهره‌های شاخصی در این مسابقات حضور ندارند.

شرایط در برخی از اوزان این مسابقات نظیر ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز به صورتی است که به ترتیب ۳، ۲ و ۳ کشتی گیر خارجی در این اوزان حضور دارند.

این موارد در مجموع نشان می‌دهد که علیرغم اینکه جام ایوان یاریگین در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی قرار دارد و امتیاز‌های آن برای کشتی گیران دنیا مهم است، اما در مجموع این مسابقات با استقبال خوبی از سوی کشتی گیران خارجی روبرو نشده است و در دو روز برگزاری در ۷ وزن تنها چند کشتی گیر خارجی صاحب مدال شده اند و تمامی مدال‌های طلا نیز به کشتی گیران روس رسیده است.

اسامی نفرات برتر مسابقات ۷ وزن برگزار شده که همگی از روسیه هستند، به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: مسلم سعداله یف
۶۱ کیلوگرم: ماگومدرسول ادریس اف
۶۵ کیلوگرم: احمد چاکایف
۷۰ کیلوگرم: ماگومدرسول قاضی ماگمدوف
۷۹ کیلوگرم: احمد گادجی ماگمدوف
۹۲ کیلوگرم: ماگومد کوربانوف
۱۲۵ کیلوگرم: آنزور خیزریف

بیشتر بخوانید:

سفیر و کشتی گیران کوبایی در فدراسیون ایران +تصاویر

انتهای پیام/

جدال ۱۰۳ کشتی گیر روس و خارجی در جام یاریگین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی توجهی کشتی گیران جهان به معتبرترین تورنمنت روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..