تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منابع انسانی؛ عامل توسعه و خلق ارزش یک سازمان/ ارزیابی پیوسته کارکنان از جنبه‌های مهم مدیریتی است

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم مطرح کرد؛

منابع انسانی؛ عامل توسعه و خلق ارزش یک سازمان/ ارزیابی پیوسته کارکنان از جنبه‌های مهم مدیریتی استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که امروز در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه منابع انسانی یا به عبارتی HRD، بخشی از مدیریت منابع انسانی است که جنبه‌های مختلف توانمندسازی و تفویض اختیار کارکنان سازمان را در برمی‌گیرد. توسعه منابع انسانی چارچوبی را فراهم می‌کند که کارمندان به کمک آن مهارت‌های فردی، سازمانی، دانشی و توانایی خود را توسعه دهند.

وی افزود: توجه به توسعه منابع انسانی برای سازمان‌هایی که به توسعه خود اهمیت می‌دهند، حیاتی است؛ بر خلاف دیگر منابع موجود در سازمان، منابع انسانی دارای ظرفیت‌های بالقوه هستند که اگر توسعه داده شوند برای ارتقای فرد و سازمان بسیار راهگشا خواهد بود.

نظرپور بیان کرد: قابلیت و شایستگی افراد تنها در صورتی امکان بروز و توسعه پیدا می‌کند که به صورت پیوسته مورد پایش وارزیابی قرار بگیرند؛ لذا ایجاد محیطی در سازمان که به صورت مداوم شایستگی افراد را شناسایی می‌کند و پرورش می‌دهد یکی از جنبه‌های مهم مدیریتی است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در ابتدا توسعه منابع انسانی با محوریت مدیریت افراد و سازمان و ناظر بر پرداخت حقوق و آموزش بوده است، ولی امروز این حوزه دچار تغییر اساسی شده است.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منابع انسانی؛ عامل توسعه و خلق ارزش یک سازمان/ ارزیابی پیوسته کارکنان از جنبه‌های مهم مدیریتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..