تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گجت‌های پوشیدنی جدید خود را معرفی می‌کند

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد که بالاخره سامسونگ برای معرفی یک دستبند سلامت جدید آماده شده است. نام این دستبند سلامت جدید 'Galaxy Fit' است که در دو نسخه با نام‌های متفاوت عرضه خواهد شد. این دو دستبند با شماره مدل‌های SM-R370 و SM-R375 و با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ ثبت شده‌اند.

آن طور که SamMobile اعلام کرده نام یکی از این دستبندهای سلامت Galaxy Fit e و دیگری Galaxy Fit است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست حرف E اضافه شده به نام یکی از آن‌ها مخفف چه چیزی است اما ممکن است به این دلیل باشد که احتمالاً یکی از آن‌ها از eSIM پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از گجت‌های جدید پوشیدنی سامسونگ که به تازگی گواهی خود را دریافت کرده، Galaxy Buds است. البته این نامی است که ما فعلاً آن را استفاده می‌کنیم و ممکن است در آینده تغییر کند. Galaxy Buds جانشین مدل پیشین خود یعنی Gear IconX است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دست نداریم. تنها اطلاعات ما از Galaxy Buds این است که این دستگاه به تازگی در لیست سایت Bluetooth SIG با شماره مدل SM-R170 قرار گرفته است.

قرار است این دستگاه با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و حافظه داخلی ۸ گیگابایت عرضه شود. این میزان حافظه داخلی در مدل‌های پیشین این دستگاه به چشم نمی‌خورد. برای ما جالب است بدانیم که سامسونگ از قرار دادن این میزان حافظه در Earbuds چه قصدی دارد.

شایعاتی مبنی بر اینکه نسل بعدی AirPods اپل قابلیتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربر دارد، پخش شده است. احتمالاً این دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. هنوز مشخص نیست که اپل در این سری از محصولاتش کدام یک از قابلیت‌های کنترل سلامت را استفاده خواهد کرد اما آن طور که معلوم است برای بسیاری از دستگاه‌های پوشیدنی مهم شده که یک قابلیت هم برای سلامتی کاربر ارائه کنند. این مسئله سال گذشته با عرضه اپل واتچ سری ۴ و قابلیت ثبت نوار قلب کاملاً تایید شد.

رونمایی محصولات Galaxy Buds و Galaxy Fit روز ۲۰ فوریه در رویداد آنپک گلکسی S10 انجام خواهد شد. البته ممکن است این شرکت قصد داشته باشد، رونمایی محصولات پوشیدنی خود را به تعویق بی‌اندازد.

بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 

انتهای پیام/

گجت‌های پوشیدنی جدید سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گجت‌های پوشیدنی جدید خود را معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..