تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوح| فرزندان روح الله +عکس نوشته

رهبر انقلاب: جوانان مومن مسلمان معجزه انقلاب اسلامی هستند +عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن با چهلمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی مردم شریف و فهیم ایران اسلامی با شناخت بسیاری از سیاست‌های دشمنان به ویژه آمریکا، امروز بیش از گذشته قدردان دستاورد‌های انقلاب هستند.

رهبر انقلاب که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صف اول مبازه با ظلم و جهل حضور داشتند در هر موقعیت و هر دیداری با اقشار مختلف جامعه، رهنمودها و پیام‌هایی حکیمانه خطاب به مسئولان و مردم بیان می‌کنند. ایشان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را جوانان مومن مسلمان می‌دانند.

رهبر انقلاب در آذر ماه سال جاری در سخنانی فرمودند:

«معجزه انقلاب این است که بعد از چهل سال شما می‌بینید جوان مومن مسلمان که نه امام(ره) را دیده است، نه انقلاب را دیده است، نه دوران دفاع مقدس را دیده است، اما امروز با روحیه انقلابی، مثل همان جوان اول انقلاب می‌رود وسط میدان و با علاقه، با احساس مسئولیت، با شجاعت تمام در مقابل دشمن می‌ایستد.»

در ادامه تصویرنگاشت فرزندان روح اللّه را مشاهده می‌کنید:

رهبر انقلاب: جوانان مومن مسلمان معجزه انقلاب اسلامی هستند +عکس نوشته

بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: کاری کنید که مرد با شوق به خانه برگردد +عکس نوشته

انتهای پیام/

تصویر نگاشت فرزندان روح‌اللّه در آستانه چهلمین سالگرد پیروژی انقلاب اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوح| فرزندان روح الله +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..