تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناجاتی: قهرمانی تیم ملی را تبریک می‌گویم!

۸۲۴۷۶۴

۸۰۶ بازدید

مهدی مناجاتی کارشناس فوتبال ایران گفت که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قهرمان خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مناجاتی، کارشناس فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019, اظهار داشت: چه زمانی که بچه بودیم و برای دیدن بازی‌های تیم ملی به ورزشگاه می‌رفتیم چه وقتی که خودمان به تیم ملی دعوت شدیم و بازی می‌کردیم و چه الان, همیشه ایران بودیم. اصلاً نام تیم ملی را باید «ایرانِ‌ بزرگ» بگذارند, چون واقعاً‌ ما همیشه در آسیا بزرگ و کبیر بوده‌ایم. یکی می‌گفت اگر ما در بازی‌ها از حریف می‌ترسیم, حریف 10 برابر بیشتر از ما می‌ترسد.

وی ادامه داد: به من گفتند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا 2019 چطور می‌بینی, من جواب آنها را با یک اصطلاح فوتبالی قدیمی دادم؛ به آنها گفتم اگر بازیکنان ما یک چشم‌‌شان را هم ببندند باز هم می‌توانیم در مسابقات پیروز شویم, یعنی با یک چشم هم می‌توانیم, قهرمان شویم. این برای عشقی است که این بازیکنان به مملکت‌شان دارند. زمانی که سرود ایران که قبل از بازی‌ها نواخته می‌شد, احساس می‌کردیم که کل دنیا را به ما داده‌اند و از همین سرود قدرت عجیبی می‌گرفتیم.

مناجاتی: قهرمانی تیم ملی را تبریک می‌گویم!

پیشکسوت فوتبال ایران, عنوان کرد: شک نکنید این تیم, واقعاً تیم است اما نه فقط به خاطر تکنیک و تاکتیک. زحمتی که مربیان برای تیم می‌کشند نصف کار است و نصف دیگر همبستگی تیم ملی است که با غیرت بازیکنان توأم شده است. این خاصیت از قدیم بوده, الان هم هست و در آینده هم خواهد بود. برای بازیکنان ما خیلی مهم است کودکی که جلوی تلویزیون نشسته و منتظر برد تیم ملی است را خوشحال کنند, اینها مسائلی است که باعث شده تیم ملی ایران همیشه نسبت به سایر تیم‌ها متمایز باشد.

مناجاتی, درباره دیدار فردای ایران با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا, عنوان کرد: ژاپن یک تیم سرعتیِ خوب است ولی ما ایرانیم و همیشه همه تیم‌های آسیایی از ما ترسیده‌اند. اگر ما از ژاپن نیمه ترسی داریم, شک نکنید آنها 10 برابر بیشتر از ما می‌ترسند. ژاپن را با دو گل شکست می‌دهیم و به فینال راه پیدا می‌کنیم. شک نکنید تیم ما با قهرمانی از امارات برمی‌گردد و از همین الان پیشاپیش قهرمانی ایران را به مردم تبریک می‌گویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناجاتی: قهرمانی تیم ملی را تبریک می‌گویم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..