تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دژاگه، جدی و مصمم برای نوشتن تاریخ

۸۲۴۷۳۸

۱۸۴۳ بازدید

اشکان دژاگه سه تورنمنت مهم با تیم ملی را تجربه کرده و در چهارمین و احتمالا آخرین تورنمنتش می خواهد کاری کند تا برای همیشه در ذهن ها بماند.

ورزش سه: اشکان دژاگه سه تورنمنت مهم با تیم ملی را تجربه کرده و در چهارمین و احتمالا آخرین تورنمنتش می خواهد کاری کند تا برای همیشه در ذهن ها بماند.

 دژاگه در سال های انتهایی دهه ابتدایی قرن 21 یکی از ستاره های فوتبال آلمان بود و همراه با وولفسبورگ موفق به کسب قهرمانی فصل 2009-2008 بوندسلیگا هم شد و در همین سال بود که همراه با ستاره هایی نظیر نویر، اوزیل و سامی خدیرا جام قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا را بالای سر برد.

دژاگه با این حال و علیرغم اینکه شانس بازی در تیم اول آلمان را داشت، ترجیح داد در تیم ملی ایران بازی کند و حالا در امارات چهارمین تورنمنت مهم خود را با تیم ملی ایران تجربه می کند.

شماره 21 تیم ملی در جام جهانی 2014، جام ملت های استرالیا 2015 و جام جهانی 2018 همراه تیم ملی بوده و فقط در جام جهانی روسیه بود که به او بازی نرسید ولی در جام ملت های امارات و در شرایطی که با توجه به نداشتن شرایط خوب در تراکتورسازی و عدم بازی در جام جهانی کسی داشتن نقشی محوری برای بازیکن با تجربه تیم ملی را متصور نبود، در تمامی بازی ها به غیر از دیدار برابر ژاپن، یکی از 11 بازیکن ثابت تیم ملی بوده است.

دژاگه، جدی و مصمم برای نوشتن تاریخ

دژاگه در 4 دیداری که از ابتدا وارد زمین شد و دیدار برابر عراق که در نیمه دوم به بازی آمد، بار دیگر همان کیفیتی را نشان داده که از او سراغ داشتیم و در واقع می توان این جمله معروف را در مورد دژاگه به کار برد که کیفیت هیچ وقت از بین رفتنی نیست.

با این حال کاپیتان دوم تیم ملی که 32 سالگی را پشت سر می گذارد، کار سختی برای حضور در تورنمنت مهم بعدی فوتبال ایران یعنی جام جهانی 2022 قطر دارد؛ پس اشکان این روزها و با توجه به نقش محوری ای که کی روش در تیم به او داده، با جدیت تمرین می کند تا با کسب قهرمانی همراه با تیم ملی، اثری ماندگار برای خود و فوتبال ایران در تاریخ به یادگار بگذارد؛ اتفاقی که چهره های مهمی نظیر فریدون زندی و رضا قوچان نژاد که آنها هم شرایطی مشابه اشکان داشتند، در رسیدن به آن ناکام بودند ولی حالا دژاگه در یک قدمی رسیدن به آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دژاگه، جدی و مصمم برای نوشتن تاریخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..