تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون در جمع ۴ مهاجم برتر جام از نگاه FIFA

۸۲۴۷۳۴

۱۹۴۶ بازدید

حساب کاربری توییتر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با انتشار پستی از کاربران خواست تا از بین چهار بازیکن باقی مانده در جام ملت های 2019 آسیا، بهترین مهاجم را انتخاب کنند که در جمع آنها نام «سردار آزمون» نیز به چشم می خورد.

ایرنا: حساب کاربری توییتر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با انتشار پستی از کاربران خواست تا از بین چهار بازیکن باقی مانده در جام ملت های 2019 آسیا، بهترین مهاجم را انتخاب کنند که در جمع آنها نام «سردار آزمون» نیز به چشم می خورد.

 فیفا روز شنبه در توضیحات مرتبط با این پست نوشت: تنها سه بازی دیگر از جام ملت های 2019 باقی مانده و چهار تیم همچنان این بخت را دارند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در ادامه این پست آمده است: در این بین، ما از شما می خواهیم تا از بین چهار بازیکن زیر، مهاجمی را که بیشتر از سایرین شما را به وجد آورده و تحت تاثیر قرار داده است را انتخاب کنید؛ برای ما بنویسد دلیل انتخاب خود را بنویسد و ما هم چند مورد از بهترین دلایل را در حساب رسیم خود بازنشر خواهیم کرد.

آزمون در جمع ۴ مهاجم برتر جام از نگاه FIFA

تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا، موفق شد با درخشش سردار آزمون، با نتیجه 3 بر صفر چین را از پیش رو بر داشته و راهی نیمه نهایی این تورنمنت شود؛ جایی که باید دوشنبه هفته جاری به مصاف ژاپن برود.

اسامی مهاجمان نام برده شده در فهرست فیفا عبارتند است از:

علی مبخوت (امارات متحده عربی)
المعز علی (قطر)
سردار آزمون (ایران)
ریتسو دوآن (ژاپن)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون در جمع ۴ مهاجم برتر جام از نگاه FIFA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..