تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی از جنس پلاستیک حبابی+فیلم

نقاشی از جنس پلاستیک حبابی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنرمندان، انسان‌های خلاقی هستند و برای خلق آثار هنری منحصر به‌فرد، همواره سعی دارند از راه‌های خلاقانه و مبتکرانه این کار را انجام دهند اما برخی آثار هنرمندان مرزهای خلاقیت را درنوردیده و از روش‌های عجیب و گاه ترسناک بهره برده‌اند تا آثاری عجیب‌تر خلق کنند. بی شک همیشه مواردی بوده که در زمره عجیب‌ترین‌ها و در عین حال بهترین‌ها قرار بگیرد و موجب شگفتی کاربران باشد.

این بار دختری هنرمند سعی کرده از وسیله‌ای که محبوب بسیاری از افراد است بهره برده و نقاشی‌های زیبایی را به ارمغان بیاورد. این هنرمند با استفاده از پلاستیک حبابی و تزریق رنگ در آنها خلاقیتی یکتا به وجود آورده است.

در ادامه فیلمی از این نقاشی زیبا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی از جنس پلاستیک حبابی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..