تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمرک الکترونیک جعل اسناد را به صفر رسانده است

گمرک الکترونیک جعل اسناد را به صفر رسانده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،  سید ابراهیم حسینی مدیر کل گمرکات گلستان در جلسه امروز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت:با اجرای فعالیت الکترونیکی گمرکات ایران بازرگانان بدون مراجعه به گمرک می‌توانند فعالیت صادراتی را بصورت مجازی اظهار و رصد کنند.

حسینی افزود : گمرک جمهوری اسلامی ایران با ایجاد پنجره تجارت فرامرزی که ۲۴ دستگاه ترخیص کننده کالا در آن عضویت دارند که بصورت الکترونیکی عمل می کنند و جعل اسناد در این بخش به صفر رسیده است.

حسینی همچنین به صادرات چمدانی اشاره کرد و گفت : از ابتدای سال تا کنون هم صادرات چمدانی به مبلغ ۵ میلیون دلار با کمک ۱۱۰هزار مسافر که از مرز اینچه برون وارد کشور شده اند ،انجام شد.

انتهای پیام /گ/س

طرح گمرک الکترونیک در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمرک الکترونیک جعل اسناد را به صفر رسانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..