تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار منتخب اراک مشمول شرایط احراز از سوی وزارت کشور نشد

شهردار منتخب اراک مشمول شرایط احراز از سوی وزارت کشور نشد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، «کاوه فلک افلاکی»  رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت : شهردار جدید اراک کمتر از یک ماه دیگر از بین گزینه‌های مورد نظر معرفی می‌شود.  

وی بیان کرد: شورای شهر زمانی که بحثی را مصوب می‌کند در شورای فرادستی مطرح می‌شود که شورای شهر می‌تواند بر مصوبه خود اصرار کند یا اینکه آن را بپذیرد، اما شهردار منتخب شورای شهر اراک، از پیگیری ادامه روند انصراف داد.  

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: شورای شهر با جدیت برای انتخاب گزینه جدید ورود پیدا می‌کند و این امر را در اسرع وقت انجام می‌دهد.  

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک و گزینه منتخب اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار اراک نیز گفت: پس از اعلام نظر وزارت کشور مبنی بر نداشتن شرایط احراز اینجانب برای شهرداری اراک، بررسی گزینه‌های جدید در دستور کار است.  

«سعید نادری» افزود: امکان پیگیری اداری توسط شورای شهر اراک بر نظر قانونی وزارت کشور وجود داشت، اما ترجیح دادم که از ادامه پیگیری‌ها انصراف بدهم.  

وی بیان کرد: بحث مدیریت خصوصی اینجانب در این بررسی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار نگرفته، زیرا اعضای شورای شهر بر این مهم واقف بودند که اینجانب از ۹ سال سابقه مدیریت میانی در بخش دولتی برخوردار نبودم، اما در تبصره پنج ذیل ماده ۳، معادل سازی مدیریت در بخش خصوصی توسط وزارت کشور و با هماهنگی سازمان اداری استخدامی کشور تهیه و ابلاغ می‌شود که هنوز تهیه نشده است.  

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: وزارت کشور تنها به سوابق دولتی شهردار منتخب اشاره کرده است.  

نادری اظهار داشت: آیین نامه جدید چهارم دی ماه امسال ابلاغ شده، تاریخ انتشار آن ۱۳ دی ماه بود و قانون آن ۱۹ دی ماه قابلیت اجرا داشته، اما انتخاب اینجانب به عنوان شهردار اراک قبل از تاریخ چهارم دی ماه بوده است.  

وی تصریح کرد: شورای شهر به زودی شهرداری کارآمد و توانمند انتخاب خواهد کرد.  

نادری اظهار داشت: شورای شهر به دنبال تنش نبوده و به خدمات رسانی مطلوب تردر فضایی شفاف در چهارچوب قانون می‌اندیشد.  

پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی و برخی نهاد‌های مشمول، «داوود تاجران» شهردار منتخب کلانشهر اراک در آبان ماه سال جاری از قطار پارلمان شهری اراک پیاده شده و «ابولفضل شالی بگ» به سرپرستی شهرداری اراک انتخاب شد.  

با گذشت مدتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک سرانجام شهردار منتخب را از این دو گزینه «سعید نادری» و «محمد جعفرپور» برگزیدند.  

«سعید نادری» نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اراک دهم دی ماه با کسب هشت رأی از ۱۱ مأخوذه اعضای شورای شهر به عنوان شهردار منتخب کلانشهر اراک معرفی شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

شهرداری اراک همچنان بدون شهردار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار منتخب اراک مشمول شرایط احراز از سوی وزارت کشور نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..